P!NK


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lyx, jag vill ocksa ut och resa. Inte lika kul nar man ar fast pa ett och samma stalle :P haha Men jag har det toppen! Det ar supervarmt, snygga solbranda killar overallt som gar runt med surfboards, skolan ar soft, bor jattebra. Kan inte klaga med andra ord :) Norge verkar soft! Min basta van har ar fran Stavanger, sa jag far dagligen hora hur mkt battre Norge ar an Sverige haha :D

2009-11-11 @ 09:48:14
Postat av: Lina

hahaha jaaaa hon rooooooockade ju feeeeett :) Nej jag kunde verkligen inte förstå varför du skulle flytta till ett annat land, mesta dels var jag ju arg för att ja skulle sakna dig. :P Meeeeen oslo är fett värt. och vem vet ja kanske också flyttar dit ;)

2009-11-11 @ 11:17:18
URL: http://cosydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback