Boring for sure


Kommentarer
Postat av: järke igen..

whaat?! jag älskar att vara arbetslös - bortsett ifrån att jag är asfattig men vad ska man med pengar till egentligen. hur skönt som helst! jag skulle kunna vara arbetslös och hänga med dig 24/7, fuck yeah! stööööört pepp jag är inför ikväll anki, gaalet skoj kommer vi ha sista kvällen i nypan, för min del, på rätt lång tid ändå. Flytta på fredag pleaase du vet du mkt jag saknar dig efter några dagar! hundögon haha. nej men shit nu kommer mammsi och pappsi snart sen ska jag duscha och dricka lite bärs innan vi äääntligen ses hos "2pac" asg klockan åtta. for sure! tycker om dig som du redan vet. kyss!

2009-09-05 @ 15:53:18
URL: http://katrinanelof.blogg.se/
Postat av: järke igen..

nej fan vad fult det blir tjock text när man skriver inom stjärnor. lame, sappa ju hela grejen. .

2009-09-05 @ 15:54:44
URL: http://katrinanelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback