Ha


Kommentarer
Postat av: ihihihihihi KATRIN sugungar!

meen aaaaaah,... som jag sagt till Alla!: "min vardag rubbas något så fruktansvärt när hon inte är här med mig" ..Ja det är förjävla tråkigt. fyra månader.. fyra månader. nää vi får se det kommer nog förkortas på nåt jävla vis, om jag så ska vada i jävla nysnö å gå upp för en hel slalombacke så lär jag stå där efter inte allt för lång tid å dra dig ner, rulla ett x antal meter, kräkas MYCKET, skratta sen inser du att du nog ska flytta hem med mig till sthlm alltså. Ja precis. Vi börjar om vårat liv sen. Egentligen vart som helst, tillsammans. HELVETE MERA RÖDVIN PALLA TYP BÖRJA GRÅTA: TÖNT! gör vafan du vill.. jag bryr mig inte.. huhrrahmmtfff..

2010-08-13 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback